Asiakaspalautetta
Olemme ottaneet käyttöön suomalaisen Trustmaryn verkkopalvelun asiakaskokemuksen mittaamiseen ja asiakaspalautteen keräämiseen. Ensimmäinen palautepyyntö lähetettiin aktiivisille asiakkaillemme marraskuussa 2021. Verkkopalvelun kautta voi antaa numeerisen arvion palvelustamme ja lisäksi halutessaan myös kirjallisen palautteen. Julkaisemme osan annetuista palautteista nettisivuillamme. Niiden julkaisuun olemme saaneet palautteen antajilta luvan.
Verkkopalvelussa annetusta numeerisesta arviosta muodostuu meille ns. NPS-luku, eli Net Promoter Score, joka on kansainvälisesti tunnetuin asiakaskokemusmittari. NPS-luku sijoittuu välille -100 ja 100. Meidän NPS-lukumme oli tämän kyselyn perusteella 79, josta voimme olla hyvin tyytyväisiä. Kiitos asiakkaillemme!
Kiitos kaikille palautekyselyymme vastanneille! Uudistamme kyselyn vastedes kolme kertaa vuodessa.