NPS 84
Teimme keväällä jälleen puolivuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselymme. Saimme kyselyyn runsaasti vastauksia, lämmin kiitos niistä jokaisesta!
Kyselyn tuloksena saimme erinomaisen NPS-lukeman 84. Tämä tulos heijastaa vahvasti asiakkaidemme luottamusta meihin, ja se motivoi meitä jatkamaan parhaan mahdollisen palvelun tarjoamista teille. NPS (Net Promoter Score) on kansainvälisesti käytetyin asiakasuskollisuuden mittari ja se perustuu siihen, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystämme ystävilleen tai kollegoilleen. NPS-lukema vaihtelee -100 ja +100 välillä. Korkeampi luku viittaa suurempaan asiakastyytyväisyyteen.
Asiakaspalaute on meille äärimmäisen arvokasta, ja se auttaa meitä tarjoamaan entistä parempaa palvelua. Kiitos luottamuksestanne!